Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på tittel
Viser treff 1775-1794 av 2235
-
Sjølvrepresentasjon i digitale forteljingar: Digital Storytelling som metode for å realisera ei moderne lærarrolle
(Master thesis, 2011-01-12)Bakgrunnen for denne oppgåva har vore korleis lærarrolla utviklar seg i eit samfunn der endringar på fleire plan skjer i stor fart. Den teknologiske utviklinga akselererer, og læringsmiljøet i skulen blir sterkt påverka ... -
Skal jeg fortelle deg noe?
(Bachelor thesis, 2019) -
Skal vi danse?
(Bachelor thesis, 2017) -
Skal vi leike med Jesus?
(Bachelor thesis, 2019) -
«Skal vi være venner?» : En studie av sammenhengen mellom språkferdigheter og sosiale ferdigheter hos norske tre- og fireåringer
(Master thesis, 2019)Tema for denne oppgaven er språkferdigheter og sosiale ferdigheter hos norske tre- og fireåringer, og hvilke sammenhenger det kan være mellom disse ferdighetene. I tillegg ble det undersøkt om kjønnsforskjeller hadde ... -
Skikkethetsvurdering i barnehagelærerutdanningen
(Peer reviewed; Journal article, 2021)Skikkethetsvurdering i barnehagelærerutdanningen skal sikre at personer som utgjør en fare for barns liv og helse, ikke blir uteksaminert til yrket. Det er et behov for klarere vurderingskriterier. Målet med denne artikkelen ... -
Skilnadar på leselyst mellom gutar og jenter på 9. trinn
(Bachelor thesis, 2019) -
Skjermtid i lunsjpausen
(Bachelor thesis, 2019) -
Skjermtid – er det så farleg? : Ein litteraturstudie om samanhengar mellom skjermtid og psykisk helse hjå barn og ungdom
(Master thesis, 2022)Skjermteknologi har vorte ein viktig del av kvardagen til både barn og vaksne. Over alt kor me er, omgir me oss med skjermar. Tala frå Ungdata-undersøkinga syner at så mange som 14 prosent av ungdommane i Noreg nyttar meir ... -
Skjønnlitteratur : kva erfaringar har lærarar på mellomtrinnet med bruk av skjønnlitteratur som innfallsvinkel på vanskelege tema?
(Bachelor thesis, 2015)I denne oppgåva var målet mitt å finne ut kva erfaringar norsklærarar på mellomtrinnet har med bruk av skjønnlitteratur som hjelp til å ta opp og drøfte vanskelege tema. «Kva erfaringar har lærarar på mellomtrinnet med ... -
Skole i kirken : kirke-skole-samarbeid i grunnskolen med ekskursjoner og gudstjenester
(HSF Rapport, Book, 2003)Rapporten er todelt. Del I er en faglig/didaktisk drøfting av spørsmål knyttet til kirke-skole-samarbeid etter L-97 og KRL-planen av 2002. Sentrale sider ved skolens og kirkens planer, forholdet mellom dem, møtepunkt ... -
Skole – hjem samarbeid: Hvorfor er skole – hjem samarbeidet så vanskelig å få til?
(Bachelor thesis, 2015-10-27)Oppgaven er knyttet opp mot skole – hjem samarbeidet i skolen, og fagene pedagogikk og samfunnsfag, hvor temaet skole –hjem samarbeid har en sentral rolle. Formålet med oppgaven var å undersøke hvorfor det kan være vanskelig ... -
Skole, mangfold og digitale medier: En kvalitativ undersøkelse om hvordan innvandringskritisk retorikk i digitale medier påvirker kulturelt mangfoldige klasserom
(Master thesis, 2020)Her følger et kort sammendrag om undersøkelsen, metodevalget og funnene: Dette er en kvalitativ undersøkelse om hvordan innvandringskritisk retorikk i digitale medier påvirker kulturelt mangfoldige klasserom. For å ... -
Skolebasert lærarutdanning i Bergen: Eit lærarutdanningsprosjekt i partnarskap mellom Høgskolen i Bergen og Bergen kommune
(Skriftserien, no. 1/2015, Book, 2015-01)Eit av dei mest omdiskuterte spørsmåla i lærarutdanninga er forholdet mellom høgskoleutdanning og praksisopplæring, ofte omtalt som teori og praksis. Kva rolle og status skal desse ha i forhold til kvarandre, og korleis ... -
Skolefagsundersøkelsen 2009: Fagrapport engelsk
(Others, 2010)Resultata frå den nasjonale kartleggingsstudien "Skolefagsundersøkelsen 2009" viser at IKT er berre brukt i moderat grad i engelskundervisinga på ungdomstrinnet. Det er berre digital tekstproduksjon og digitale presentasjonar ... -
Skolefagsundersøkelsen 2009: Fagrapport kroppsøving
(Others, 2010)Kroppsøvingsdelen av "Skolefagundersøkelsen 2009" gir eit bilete av bruken av IKT to år etter innføringa av digital kompetanse som grunnleggande dugleik i alle fag. Resultata bygger på ein landsdekkande survey som 77 ... -
Skolefagsundersøkelsen 2009: Fagrapport kunst og håndverk
(Others, 2010)Analysen av det innsamlede materialet fra kunst- og håndverkslærerne viser at IKT ikke blir brukt i stor grad i undervisningen. Det er imidlertid ikke noe som tyder på at det kommer av at lærerne har negative holdninger ... -
Skolefagsundersøkelsen 2009: Fagrapport matematikk
(Others, 2010)