Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på tittel
Viser treff 1560-1579 av 2200
-
Outdoors and Nature in Pedagogical Practices and in Cultural Historical Theory
(Chapter; Peer reviewed, 2021)Despite the increasing awareness of the outdoors as a beneficial site for young children’s education, the status of outdoor activities varies in and within different cultures. Aiming to broaden and challenge presupposed ... -
Overgang fra barnehage til skole fra barnet sitt perspektiv
(Bachelor thesis, 2019) -
Overgangen mellom barnehage og skole
(Bachelor thesis, 2021) -
Padlet og Quizlet i arbeid med omgrep: Korleis kan dei digitale hjelpemidla «Padlet» og «Quizlet» bidra til innlæring av omgrep i samfunnsfag hos elevar på 10. trinn?
(Master thesis, 2020)Digitale hjelpemidlar og innlæring av omgrep i samfunnsfag har vore gjenstand for lite forsking. Å nytte digitale medier i undervisninga er komen som eit krav i læreplanar. På bakgrunn av det stilte eg denne problemstillinga: ... -
Pals frå eit foreldreperspektiv : korleis oppfattar foreldre ved to ulike PALS –skular denne modellen?
(Bachelor thesis, 2014)PALS er ein modell som har vorte relativt populær dei siste åra, og som utdanningsdepartementet har gitt si støtte. Det er ein omdiskutert modell og har fått både ros og kritikk gjennom media og frå enkeltpersonar. I ei ... -
Paradigmatiske og narrative tilnærminger til mobbing
(Master thesis, 2022)Flere tusen barn i den norske skolen opplever en utrygg skolehverdag preget av mobbing. Som lærer og spesialpedagog vil mobbeproblematikk derfor være en sentral del av arbeidet mitt. Men hvordan skal man egentlig forstå ... -
Parental Involvement (Mis)recognised by Bourdieu’s Conceptual Toolkit: Illusio, Doxa, Habitus, and Capitals
(International Perspectives on Early Childhood Education and Development;40, Chapter; Peer reviewed, 2023)This chapter presents Bourdieu’s theoretical toolkit, which allows to look at the early childhood education and care (ECEC) settings’ collaboration with families through concepts embracing both objective/societal conditions ... -
På jakt etter lekeperspektivet
(Bachelor thesis, 2018) -
På ramme alvor- om teamledelse og deling av kunnskap i et kollegafellesskap
(Bachelor thesis, 2023) -
”På samme bane, på samme sted!” – Kva kan opplevingar med friluftsliv og friluftslivsundervisning i kroppsøving bety for minoritetselevar sine kulturelle identitetar?
(Master thesis, 2020)Denne mastergradsoppgåva har hatt som føremål å undersøkje problemstillinga: Kva kan opplevingar med friluftsliv og friluftslivsundervisning i kroppsøvingsfaget bety for minoritetselevar sine kulturelle identitetar? For å ... -
På skitur med Leif Wedøe vinterfysikk (helt program)
(Others, 2011) -
På sporet av fremtidens kompetanse: 21st Century Skills
(Master thesis, 2012-04-16)Samfunnet vårt omtales ofte som informasjonssamfunnet, vi utsettes for stadig større mengder informasjon som vi må sortere og ta stilling til. Flere fagmiljøer peker på at arbeidsmarkedet er i endring og vil være preget ... -
På vei mot et læringssenter? En studie av intensjoner, praksis og utfordringer for IKT brukerstøtte og biblioteket ved Høgskolen Stord/Haugesund
(Master thesis, 2007)Sammendrag Denne forskningen har hatt som hensikt å belyse intensjoner, praksis og utfordringer for IKT brukerstøtte og biblioteket ved Høgskolen Stord/Haugesund. Tjenestene skal i følge høgskolens strategiske plan inngå ... -
Påvirker barnehagens uteområde barns motoriske utvikling?
(Bachelor thesis, 2023) -
PBL=? : problembasert læring som arbeidsform i lærarutdanninga
(HSF Notat, Book, 2004) -
PC i vidaregåande skule: Hovudsakleg fagleg eller ikkje-fagleg bruk?
(Master thesis, 2011-12-14)For dei som kan å utnytte den, representerer PC-en eit hav av mogleheiter, både i arbeid og i fritid. Å ha digital kompetanse har blitt viktig. Elevane – og lærarane – må lære seg å utnytte potensialet digitale reiskap ... -
Pedagogar sine erfaringar med ressursteam som ei tverrfagleg samarbeidsform for å hjelpe barn med særskilde behov i barneskulen
(Master thesis, 2022)I 2018 vart samarbeid mellom skule og relevante kommunale tenester lovpålagt ved tilføying av §15- 8 i Opplæringslova (1998). Året etter vart St. Meld. 6 (2019-2020) publisert, der tettare samhandling og betre tverrfagleg ... -
Pedagogen og dei yngste barna i planlagde estetiske opplevingar
(Bachelor thesis, 2021) -
Pedagogers erfaringer med språkopplæring av nyankomne barnetrinnselever
(Master thesis, 2023)Bakgrunn og hensikt: Temaet norsk som andrespråk er et dagsaktuelt tema og det er et stort behov for å utvikle mer kunnskap om hvordan skolen best kan legge til rette for denne elevgruppen som øker i antall. Formålet med ...