Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på tittel
Viser treff 1554-1573 av 2200
-
Opplæring for alle: En studie av skoletilbud for unge med psykiske vansker
(Master thesis, 2017-02-17)Formålet med studien er å undersøke og lære mer om hvilke faktorer som kan være viktige for å utvikle et kvalitativt godt skoletilbud for unge med psykiske vansker i videregående opplæring. 15-20 % av ungdomsgruppen sliter ... -
Opplæringsvideoer som supplement til en-til-en veiledning i praktisk-estetiske fag: En kasusstudie fra ungdomstrinnet
(Master thesis, 2016-08-09)Innføring av Kunnskapsløftet, LK06, har ført med seg økt fokus på IKT i undervisningen. Digitale ferdigheter ble innført som en av de grunnleggende ferdighetene, og digitale verktøy skulle i økt grad benyttes i alle ... -
Ord- og setningsforståing i lys av spesifikke språkvanskar : ei samanlikning av utvikling av ordforståing og setningsforståing hos ei gruppe barn med svak språkforståing og ei gruppe barn med typisk utvikling
(Master thesis, 2008)Bakgrunn og føremål: Undersøkinga er ein delstudie knytt til studien ”Ut med språket” (UMS). UMS-studien er eit samarbeid mellom Statped Vest, Universitetet i Bergen og ein kommune i kvart av fylka, Rogaland, Hordaland, ... -
Ordenes makt – En studie av dialogen mellom teori- og praksisfeltet i relasjon til digitale læringsplattformer
(Master thesis, 2015-05-26)Learning Management Systems (LMS) eller Digitale læringsplattformer som er den foreslåtte norske termen, er webbaserte verktøy som tilrettelegger for læringsaktiviteter og administrasjonen av disse. Utdanningsdirektoratet ... -
Organisasjonslæring i skolar : teoretiske og praktiske perspektiv
(HSF Notat, Book, 2004)Med stortingsmelding nr. 30 (2003-2004) ”Kultur for læring” har Utdannings og forskingsdepartementet (UFD) signalisert eit systemskifte i norsk skole. Læreplanane skal i sterkare grad rettast inn mot kompetansemål. Det ... -
Organisasjonslæring i skolar : teoretiske og praktiske perspektiv
(Rapport, Book, 2008)Denne rapporten er ein revisjon og ei utviding av ein HSF-publikasjon frå 2004 med same tittel. Ettersom organisasjonslæring har fått ein stadig meir sentral plass i både pedagogiske fagtekstar og utdanningspolitiske ... -
Outdoors and Nature in Pedagogical Practices and in Cultural Historical Theory
(Chapter; Peer reviewed, 2021)Despite the increasing awareness of the outdoors as a beneficial site for young children’s education, the status of outdoor activities varies in and within different cultures. Aiming to broaden and challenge presupposed ... -
Overgang fra barnehage til skole fra barnet sitt perspektiv
(Bachelor thesis, 2019) -
Overgangen mellom barnehage og skole
(Bachelor thesis, 2021) -
Padlet og Quizlet i arbeid med omgrep: Korleis kan dei digitale hjelpemidla «Padlet» og «Quizlet» bidra til innlæring av omgrep i samfunnsfag hos elevar på 10. trinn?
(Master thesis, 2020)Digitale hjelpemidlar og innlæring av omgrep i samfunnsfag har vore gjenstand for lite forsking. Å nytte digitale medier i undervisninga er komen som eit krav i læreplanar. På bakgrunn av det stilte eg denne problemstillinga: ... -
Pals frå eit foreldreperspektiv : korleis oppfattar foreldre ved to ulike PALS –skular denne modellen?
(Bachelor thesis, 2014)PALS er ein modell som har vorte relativt populær dei siste åra, og som utdanningsdepartementet har gitt si støtte. Det er ein omdiskutert modell og har fått både ros og kritikk gjennom media og frå enkeltpersonar. I ei ... -
Paradigmatiske og narrative tilnærminger til mobbing
(Master thesis, 2022)Flere tusen barn i den norske skolen opplever en utrygg skolehverdag preget av mobbing. Som lærer og spesialpedagog vil mobbeproblematikk derfor være en sentral del av arbeidet mitt. Men hvordan skal man egentlig forstå ... -
Parental Involvement (Mis)recognised by Bourdieu’s Conceptual Toolkit: Illusio, Doxa, Habitus, and Capitals
(International Perspectives on Early Childhood Education and Development;40, Chapter; Peer reviewed, 2023)This chapter presents Bourdieu’s theoretical toolkit, which allows to look at the early childhood education and care (ECEC) settings’ collaboration with families through concepts embracing both objective/societal conditions ... -
På jakt etter lekeperspektivet
(Bachelor thesis, 2018) -
På ramme alvor- om teamledelse og deling av kunnskap i et kollegafellesskap
(Bachelor thesis, 2023) -
”På samme bane, på samme sted!” – Kva kan opplevingar med friluftsliv og friluftslivsundervisning i kroppsøving bety for minoritetselevar sine kulturelle identitetar?
(Master thesis, 2020)Denne mastergradsoppgåva har hatt som føremål å undersøkje problemstillinga: Kva kan opplevingar med friluftsliv og friluftslivsundervisning i kroppsøvingsfaget bety for minoritetselevar sine kulturelle identitetar? For å ... -
På skitur med Leif Wedøe vinterfysikk (helt program)
(Others, 2011) -
På sporet av fremtidens kompetanse: 21st Century Skills
(Master thesis, 2012-04-16)Samfunnet vårt omtales ofte som informasjonssamfunnet, vi utsettes for stadig større mengder informasjon som vi må sortere og ta stilling til. Flere fagmiljøer peker på at arbeidsmarkedet er i endring og vil være preget ... -
På vei mot et læringssenter? En studie av intensjoner, praksis og utfordringer for IKT brukerstøtte og biblioteket ved Høgskolen Stord/Haugesund
(Master thesis, 2007)Sammendrag Denne forskningen har hatt som hensikt å belyse intensjoner, praksis og utfordringer for IKT brukerstøtte og biblioteket ved Høgskolen Stord/Haugesund. Tjenestene skal i følge høgskolens strategiske plan inngå ...