Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på tittel
Viser treff 1160-1179 av 2200
-
Kva meiner førskulelærarane i SOS-barehagen i Livingstone er ein god førskulelærar? Og korleis kan dette forstås kontekstuelt?
(Student paper, others, 2012)Eg valte tema på grunnlag av at kulturfaktoren var noko som slo meg som rart og vanskeleg å forklare i byrjinga. Men etter kvart som eg lærte meir så forsto eg meir om kvifor lærarane på SOS-barnehagen gjorde dei vala dei ... -
Kva oppgåvetypar er knytt til dei skjønnlitterære tekstane i tekstsamlingar for 10. trinn?
(Bachelor thesis, 2019)I denne oppgåva er det nytta ei kvalitativ innhaldsanalyse for å undersøke problemstillinga: Kva oppgåvetypar er knytt til skjønnlitterære tekstar i tekstsamlingar for 10.trinn?. Oppgåvene i tekstsamlingane NB! og NEON er ... -
Kva refleksjonar har eit utval barnehagetilsette om barn sin medverknad?
(Bachelor thesis, 2020) -
Kva slags strategiar for læring blir brukt i ein Zambisk SOS barnehage ut frå førskulelærarane sine grunngivingar og eigne observasjonar?
(Student paper, others, 2013)I løpet oppholdet mitt i Zambia, gjennom fordjupingsfaget Global Knowledge, har eg mellom anna hatt fire veker praksis i SOS Barnehage. Eg gjorde tidleg observasjonar av lærings- og disiplineringsmetodar der, og det var ... -
Kva synspunkt har tre zambiske på moglege årsakar til borneekteskap?
(Student paper, others, 2017)Denne prosjektoppgåva er skrive i samband med eit tre månadars opphald i Livingstone, Zambia. Under dette opphaldet var eg i praksis ved ulike institusjonar, som til dømes skular, SOS borneby og sosial kontoret. Problemstillinga ... -
Kva talar for ein likeverdig representasjon av praktiske og teoretiske kunnskapar i obligatorisk skulepensum? Kunnskapsteoretiske, danningsfilosofiske og utdanningssosiologiske argument.
(Doctoral thesis, 2020)Sjølv om overgangen frå bondesamfunn, via industrisamfunn til informasjons- og servicesamfunn har ført til ein stadig reduksjon av den uformelle, praktiske kunnskapsformidlinga, er det i obligatorisk skule framleis mest ... -
«Kva tenkjer du då Harald?»: Å fremje demokrati, her og nå!
(Bachelor thesis, 2018) -
"Kva treng du? Kva kan eg gjere?" Ein analyse av relasjonen mellom lærar og elev på Kyrre skole
(Master thesis, 2015-05-26)Denne masteroppgåva skildrar kva som kjenneteiknar relasjonen mellom lærar og elev på Kyrre skole, ein vidaregåande skule i Bergen for elevar med psykiske vanskar. Eg har brukt kvalitative semistrukturerte intervju for å ... -
Kva vert oppfatta som god relasjonskompetanse? Spesialpedagogar i møte med elevar som har det vanskeleg.
(Master thesis, 2022)Forsking dokumenterer at læraren sin relasjonskompetanse har stor betydning for elevar si læring og utvikling. Vidare er det mykje som tyder på at elevar som mottek spesialundervising har eit særleg behov for ein lærar ... -
Kvalitativ studie om hvordan natur og friluftsliv kan bidra til styrket livsmestring hos barn.
(Bachelor thesis, 2021) -
Kvalitet i barnehagelærerutdanning i naturvitenskap: En fellesnordisk studiemodul
(Peer reviewed; Journal article, 2017) -
Kvalitet i barnehagen
(Bachelor thesis, 2013) -
Kvalitet i barnehagen
(Bachelor thesis, 2019) -
Kvalitet i barnehagen: Veien mot gode barnehageopplevelser
(Bachelor thesis, 2023) -
Kvalitet i barnelitteratur
(Bachelor thesis, 2020) -
Kvalitet i samspelet mellom barn og personale i norske barnehagar
(Peer reviewed; Journal article, 2022)I artikkelen undersøker vi kva former for samspelskvalitet som kjem til syne hjå personalet i norske barnehagar observert med ECERS-R. Studien baserer seg på observasjonar frå 29 barnehageavdelingar der det standardiserte ... -
Kvalitetsindikatorer i utvikling av leke- og læringsmiljøet i barnehagen ‒ barnehagelæreres perspektiver.
(Peer reviewed; Journal article, 2022)Studien er en kvalitativ studie. Det empiriske grunnlaget for artikkelen er gruppediskusjoner fra to workshops med styrere og pedagogiske ledere i tre barnehager i Norge. Resultatet viser barnehagelærernes perspektiver på ...