Browsing Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag by Title
Now showing items 2176-2195 of 2198
-
Å kunne regne - en grunnleggende ferdighet?
(Bachelor thesis, 2013-09-03)Målet med bacheloroppgaven Å kunne regne – en grunnleggende ferdighet? er å få et nyan-sert bilde av hva det innebærer å kunne regne, hvor jeg spesielt vil vektlegge elevenes erfa-ringer. Problemstillingen er ”Hvordan ... -
Å lære på eit språk ein ikkje forstår : ei komparativ studie av korleis to ulike skular tilpassar opplæringa til minoritertsspråklege elevar
(Bachelor thesis, 2015)Problemstillinga eg ønskjer å finne svar på er: Korleis leggje til rette slik at minoritetsspråklege elevar forstår det faglege innhaldet i undervisninga når dei ikkje meistrar språket som blir nytta fullt ut? Eg tek føre ... -
Å lære å bli lærar : om læring og undervisning i fag, tema og ferdigheiter i ny lærarutdanning
(HSF-Rapport;6/2011, Research report, 2011)Lærarutdanningane er i støypeskeia. Frå hausten 2011 blir studentar tekne opp til Grunnskulelærarutdanning og ikkje til Allmennlærarutdanning. Denne rapporten dokumenterer korleis ein arbeider ved HiSF for å fylle ei ... -
Å motivere underytande elevar til fagleg innsats
(Bachelor thesis, 2019) -
Å møte ettåringen i garderoben
(Bachelor thesis, 2013) -
Å oppdage barn i barnehagen som opplever omsorgssvikt
(Bachelor thesis, 2021) -
Å reenacte fortiden for å formidle historien
(Master thesis, 2019)In this thesis, I will explore reenactment as an arena for education and teaching History. It is based on a hypothesis: That, generally speaking, reenactors are occupied with teaching the history they are reenacting, and ... -
Å rekne i kunst og handverk
(Master thesis, 2012) -
Å samarbeide med flerkulturelle foresatte
(Bachelor thesis, 2019) -
Å skape rom med blyanten
(Bachelor thesis, 2012-06-27)Målet med mi forsking var å leggja opp eit undervisningsopplegg som kan vera eit eksempel på korleis ein kan leggja opp og betra teikneundervisninga i skulen. Eg retta difor fokuset mitt mot teikneundervisninga. Dette ... -
Å skape tryggleik for dei yngste barna i barnehagen
(Bachelor thesis, 2023)In this bachelor’s assignment, we have investigated how the kindergarten and educational leader can create a safe and soft transition from home to kindergarten for children aged 1-2, specifically the youngest children. The ... -
Å snakke med kroppen og lytte med øynene: små barns medvirkning i prosessorientert kunstfaglig arbeid
(Bachelor thesis, 2023) -
Å stave for hånd og på tastatur: En komparativ rettskrivingsstudie av 6. klassingers staveferdigheter for hånd og med rettskrivingsprogram
(Master thesis, 2021)Formålet med denne studien er å undersøke hva som kjennetegner et utvalg elevers staveferdigheter i deres tekster skrevet for hånd og på data med stavekontroll. I studien undersøker jeg hvilke typer stavefeil som fremkommer ... -
Å ta i bruk omvend undervisning - korleis og kvifor
(Journal article, 2021)Den omvende undervisninga kan frigjera tid i klasserommet og gi lærarane eit større handlingsrom for å leggja til rette for ei elevsentrert undervisning. Ein studie tar for seg erfaringane til lærarar som har prøvd dette ... -
Å utfordre og utvide komfortsonen i «Barnehagelærerutdanning med kunstfag»
(Bachelor thesis, 2020) -
Å vera ulike – saman
(Bachelor thesis, 2019) -
Å verta digitalt kompetent – Lærarars deltaking i utviklingsarbeid: Spørjeundersøking blant lærarar i barne- og ungdomsskulen i Sunnhordland.
(Master thesis, 2016-08-09)IKT vert nytta i stadig større grad i samfunnet vårt, både privat og i yrkeslivet. Skulen har som si viktigaste oppgåve å utdanna elevane, og slik førebu dei for vidare skulegang og arbeidsliv. Myndigheitene stiller derfor ... -
Å «gjøre kjønn» i ungdomsskolen
(Master thesis, 2020)Denne masteroppgaven er en undersøkelse av en niendetrinns-klasse og kontaktlærernes deres sine forståelser av kjønn og måter å «gjøre kjønn» på i skolen. Bakgrunnen for oppgaven stammer fra min egen interesse for temaet, ...