Browsing Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag by Title
Now showing items 1240-1259 of 2200
-
Levd demokrati og deliberal didaktisk praksis. En studie i lys av kapabilitetstilnærmingen.
(Peer reviewed; Journal article, 2021)Lived democracy and the didaktik of deliberative practice. A study in the lens of the Capability Approach. In this article, we examine the relationship between lived democracy and education. We ask what didactic practices ... -
Lever kvinner frå høgare sosiale lag i Zambia med meir moderne haldningar, enn kvinner frå lågare sosiale lag?
(Student paper, others, 2014)I denne oppgåva har eg skrive om kvinner sin posisjon i den zambiske familien. Ut i frå dette er mi problem stilling: ”Lever kvinner frå høgare sosiale lag i Zambia med meir moderne haldningar, enn kvinner frå lågare sosiale ... -
Lex mercatoria: Den moderne gjenfortellingen av middelalderens handelslov
(Master thesis, 2023)Denne oppgaven forklarer hvordan historien om middelalderens Lex mercatoria har blitt brukt i ulike fortellinger etter andre verdenskrig. Mot slutten av 1200-tallet betydde Lex mercatoria et sett med privilegium for ... -
«Likestilling ved en tanzaniansk ungdomsskole»
(Bachelor thesis, 2019) -
Likestillingsarbeid i barnehagen : får jenter og gutar like mulegheiter?
(Bachelor thesis, 2015)Denne oppgåva handlar om likestillingsarbeid i barnehagen. Dette er eit tema som er viktig for alle barn, både som individ, i gruppe og i samfunnet. Dei aller fleste barn går i barnehage og det vil vere naturleg å begynne ... -
«Liksom det kan jo ikke være fire her og tre der da går han jo helt skjev»
(Bachelor thesis, 2017) -
Liten på ferden mot den store verden: Småbarns livsmestring og psykiske helse
(Bachelor thesis, 2023) -
Literature search on leadership in kindergartens in the Nordic countries
(Research report, 2024)This search was developed for the Meta-study “The governing foundation for enactment of kindergarten leadership in the Nordic countries” (Project no. NPHZ-2022/10009), which aims to look at research on leadership in ... -
Lithuanian Educators' Experiences of Norwegian Early Childhood Education and Care during a Short Study Trip
(Peer reviewed; Journal article, 2017) -
Litteratur som «spegel» og «vindauge» – omfang av fleirkulturell litteratur i eit læreverk
(Bachelor thesis, 2019)Denne bacheloroppgåva undersøker omfanget av fleirkulturell litteratur i eit læreverk for ungdomssteget. Litterære definisjonar ligg til grunn for den fleirkulturelle litteraturen, og det er tale om skjønnlitteratur. Metoden ... -
Livsmeistring og identitet i norskfaget: Ein analyse av fiksjonstekstar i tekstboka Kontekst 8-10: Tekster 5
(Master thesis, 2021)Føremålet med denne masteroppgåva er å undersøke på korleis skjønnlitterært arbeid i norskfaget kan bidra til at ungdomsskuleelevane utviklar ein trygg identitet. Den nye læreplanen Kunnskapsløftet 2020 introduserte tre ... -
Livsmestring i barnehagen
(Bachelor thesis, 2023) -
LMS og samarbeidslæring
(Master thesis, 2008)I denne oppgåva har eg arbeidd med temaet kollaborativ samarbeidslæring i den vidaregåande skule og utgangspunktet har vore samarbeidslæring i elevgrupper på den tradisjonelle læringsarenaen (som regel klasserommet). Elevane ... -
‘A long way to get here and a long way to go': a case study on changing lunch meal practices in a Norwegian kindergarten
(Peer reviewed; Journal article, 2022)This article presents a case study on changing food practices from traditional cold sandwich meals to hot meals in a Norwegian kindergarten. Data were sourced from interviews, complemented by non-participatory video ... -
Lovleg – fra venn til uvenn til bestevenn. En filosofisk analyse
(Chapter, 2020)In this article, I attempt to investigate human relationships in light of the French philosopher René Girard’s theory on mimetic desire. In the Norwegian TV series called “Lovleg”, produced by NRK, we follow a group of ... -
Lyd møter bokstav: Tekstbehandlingsprogram med talesyntese i den første lese- og skriveopplæringen
(Master thesis, 2016)Dette er et masterarbeid i form av en komparativ studie av tekst produsert for hånd, og tekst produsert i et tekstbehandlingsprogram med talesyntese i den første lese- og skriveopplæringen. Det er 21 elever fra 1. trinn ... -
Lykkes vi (som lærere) med IKT i skolen?
(Bachelor thesis, 2012-06-27)I denne oppgaven har jeg tatt for meg dette med IKT i skolen, ut i fra problemstillingen: ”Lykkes vi (som lærere) med IKT i skolen?”. Det vil med andre ord si at fokuset ligger på læreren og ikke elevene, og av den grunn ... -
Lyrikklesingens danningspotensial
(Master thesis, 2016-09-15)Denne avhandlingen er en pedagogisk-filosofisk utforskning av lyrikksjangeren og lyrikklesingens danningspotensial i norskfaget. Avhandlingens problemstilling er: Hvordan kan lyrikk som estetisk uttrykksform være en del ... -
Lyst til å lære : ein kvalitativ studie om motivering i grunnskulen, sett frå eit lærarperspektiv
(Bachelor thesis, 2014)Kva vektlegg praktiserande lærarar i arbeidet med å motivere elevar til skulearbeid? Med utgangspunkt i førearbeid, intervjuguide (Vedlegg 8.2) og empiri frå dei gjennomførte intervjua, er innhaldet i oppgåva tufta på ... -
Lær å lære : korleis vurderer elevar bruk av læringsstrategiar i undervisninga?
(Student paper, others, 2010)