Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOlsen, Bente
dc.date.accessioned2010-02-05T09:38:18Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/150597
dc.description.abstract- Bakgrunn og føremål: Interessa for tema språk og åtferd har gradvis auka i samband med mitt arbeid som spesialpedagog på PPT. Med bakgrunn som førskulelærar og logoped er barn sitt språk i førskulealder det eg har størst interesse for, og som eg arbeider mykje med. Føremålet med denne undersøkinga har vore å få ei djupare forståing for temaet språkleg kompetanse. Dette temaet har eg sett i lys av åtferdsvanskar i førskulealder. - Problemstilling: Undersøkinga si problemstilling er formulert slik: Kva kjenneteiknar den språklege kompetansen til eit utval barn i barnehage som er tilmelde PPT, der tilmeldingsgrunnen er åtferdsvanskar? Problemstillinga er utdjupa med følgjande forskingsspørsmål : 1. Kva kjenneteiknar barna sine språklege ytringar i sosialt samspel? 2. Korleis er barna si forståing av talespråket i sosialt samspel?en
dc.format.extent650009 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonnoen
dc.titleSpråk og åtferd, to sider av same sak?en
dc.typeMaster thesisen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel