Språk og åtferd, to sider av same sak?
dc.contributor.author | Olsen, Bente | |
dc.date.accessioned | 2010-02-05T09:38:18Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/150597 | |
dc.description.abstract | - Bakgrunn og føremål: Interessa for tema språk og åtferd har gradvis auka i samband med mitt arbeid som spesialpedagog på PPT. Med bakgrunn som førskulelærar og logoped er barn sitt språk i førskulealder det eg har størst interesse for, og som eg arbeider mykje med. Føremålet med denne undersøkinga har vore å få ei djupare forståing for temaet språkleg kompetanse. Dette temaet har eg sett i lys av åtferdsvanskar i førskulealder. - Problemstilling: Undersøkinga si problemstilling er formulert slik: Kva kjenneteiknar den språklege kompetansen til eit utval barn i barnehage som er tilmelde PPT, der tilmeldingsgrunnen er åtferdsvanskar? Problemstillinga er utdjupa med følgjande forskingsspørsmål : 1. Kva kjenneteiknar barna sine språklege ytringar i sosialt samspel? 2. Korleis er barna si forståing av talespråket i sosialt samspel? | en |
dc.format.extent | 650009 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nno | en |
dc.title | Språk og åtferd, to sider av same sak? | en |
dc.type | Master thesis | en |