Å oppleva meistring og meining : ei kvalitativ undersøking om leseopplæring og lesevanskar på mellomsteget
dc.contributor.author | Storebø, Kari Harstad | |
dc.date.accessioned | 2012-04-24T09:23:00Z | |
dc.date.available | 2012-04-24T09:23:00Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/150448 | |
dc.description | Masteroppgåve i tilpassa opplæring, TPO 4090, I samarbeid med: Det utdanningsvitenskaplige fakultet Institutt for spesialpedagogikk UNIVERSITETET I OSLO Haust 2010 | no_NO |
dc.language.iso | nno | no_NO |
dc.title | Å oppleva meistring og meining : ei kvalitativ undersøking om leseopplæring og lesevanskar på mellomsteget | no_NO |
dc.type | Master thesis | no_NO |
dc.source.pagenumber | 144 s. | no_NO |