Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHelland, Synneva
dc.date.accessioned2011-12-23T07:42:16Z
dc.date.available2011-12-23T07:42:16Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.isbn978-82-466-0125-0
dc.identifier.issn0806-1688
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/149599
dc.language.isonnono_NO
dc.relation.ispartofseriesHSF Rapport;4/2011
dc.subjectpraksis som integrerende element i lærarutdanninganeno_NO
dc.subjectPILno_NO
dc.subjectførskulelærerutdanningno_NO
dc.subjectdidaktikkno_NO
dc.subjectuformelle læringssituasjonerno_NO
dc.subjectbarnehagepraksisno_NO
dc.titleDidaktisk fagkompetanse i spenningsfeltet mellom fag og kvardagsliv i barnehagen : utvikling av ei meir praksisforankra førskulelærarutdanning : rapport frå PIL-prosjektet ved HSFno_NO
dc.typeResearch reportno_NO
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel