Didaktisk fagkompetanse i spenningsfeltet mellom fag og kvardagsliv i barnehagen : utvikling av ei meir praksisforankra førskulelærarutdanning : rapport frå PIL-prosjektet ved HSF
dc.contributor.author | Helland, Synneva | |
dc.date.accessioned | 2011-12-23T07:42:16Z | |
dc.date.available | 2011-12-23T07:42:16Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-466-0125-0 | |
dc.identifier.issn | 0806-1688 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/149599 | |
dc.language.iso | nno | no_NO |
dc.relation.ispartofseries | HSF Rapport;4/2011 | |
dc.subject | praksis som integrerende element i lærarutdanningane | no_NO |
dc.subject | PIL | no_NO |
dc.subject | førskulelærerutdanning | no_NO |
dc.subject | didaktikk | no_NO |
dc.subject | uformelle læringssituasjoner | no_NO |
dc.subject | barnehagepraksis | no_NO |
dc.title | Didaktisk fagkompetanse i spenningsfeltet mellom fag og kvardagsliv i barnehagen : utvikling av ei meir praksisforankra førskulelærarutdanning : rapport frå PIL-prosjektet ved HSF | no_NO |
dc.type | Research report | no_NO |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 |