Blar i HVL Open på forfatter "Sekkingstad, Dorthea"
-
«Å skapa nye føresetnader for vurdering» – lærarar sine erfaringar med bruk av videotilbakemeldingar i vidaregåande skule
Sekkingstad, Dorthea (Chapter, 2023)Føremålet med studien er å få fram kunnskap om lærarars bruk av videotilbakemeldingar i vidaregåande skule og kva fordelar og eventuelle utfordringar dei erfarer. Empiri er henta inn gjennom individuelle intervju med åtte ... -
Det er ikkje nok å berre løfta ein - alle må løftast i Yrkesfaglærarløftet
Sekkingstad, Dorthea; Syse, Ingrid (Others, 2019) -
«Drift stel tida vår» – skuleleiarar sine erfaringar med å leie berekraftig kunnskapsforvaltning i vidaregåande skular
Sekkingstad, Dorthea; Glosvik, Øyvind (Chapter; Peer reviewed, 2022)Føremålet med denne artikkelen er å få fram ny kunnskap om kva som kjenneteiknar leiingspraksis i vidaregåande skular når målsetjinga er arbeidsplassbasert kompetanseutvikling for berekraftig kunnskapsforvaltning. Artikkelen ... -
«Du ser at det har gjort noko med heile skulen»: Når lærarar skal lære
Sekkingstad, Dorthea; Syse, Ingrid (Journal article, 2017)Skuleleiarar har eit overordna ansvar for eit læringsmiljø som oppmuntrar lærarar til å utvikle seg fagleg. Korleis kan ein gå fram for å lukkast med kompetanseheving blant lærarane? -
Forplikting er avgjerande
Sekkingstad, Dorthea; Syse, Ingrid (Chapter; Peer reviewed, 2016)Studien rettar seg mot lærarar som har delteke på skulebasert vidareutdanning i klasseleiing. Føremålet er å undersøkje kjenneteikn ved ei skulebasert vidareutdanning som lærarar meiner bidreg til eiga læring. Empiri er ... -
Høgare utdanning: Kva undervisararar tenkjer om si eiga undervisning
Sekkingstad, Dorthea; Fossøy, Ingrid (Journal article, 2018) -
"It Partly Breaks Up the Class Environment" - Experiences with Flipped Classroom as a Teaching Model in Higher Education
Sekkingstad, Dorthea; Fossøy, Ingrid Karin (Chapter; Peer reviewed, 2019)The purpose of this article is to contribute to knowledge about how students in higher education experience and make use of flipped classroom to support learning. We have chosen a qualitative approach in order to gain ... -
Kan tre lys tenna heile lærarstaben - Yrkesfaglærarløftet som skuleutvikling
Sekkingstad, Dorthea; Syse, Ingrid (Journal article, 2020)Endeleg er det yrkesfaglærarane sin tur. Yrkesfaglærarløftet (YFL) skal bidra til å heva kompetansen til yrkesfaglærarane. Ikkje berre for dei som deltek på vidareutdanningstilboda, men også for dei andre lærarane på skulen. ... -
Klasseleiing og profesjonsutvikling i praksisfeltet
Sekkingstad, Dorthea; Syse, Ingrid (Chapter, 2013)Klasseleiing er sett på dagsorden gjennom stortingsmeldingar og andre styringsdokument for utdanningssektoren. Målet er å betre læringsmiljøet for elevane. I samband med dette tilbyr utdanningsinstitusjonar vidareutdanning ... -
Leiingspraksis i vidaregåande skule - om å leie kunnskapsutvikling i kollegiet
Sekkingstad, Dorthea; Glosvik, Øyvind (Journal article, 2022) -
Leiingspraksis som fremjar kunnskapsdeling – å skape handlingsrom gjennom tenking om leiing
Glosvik, Øyvind; Sekkingstad, Dorthea (Journal article, 2022)Å forvalte kunnskapsressursane i skulen, er ei sentral leiaroppgåve. For å lukkast er første steg å bli medviten eigen leiingspraksis og korleis denne kan utviklast for å skape eit pedagogisk og administrativt handlingsrom ... -
Nokon jobbar best under press - andre jobbar berre under press
Sekkingstad, Dorthea; Syse, Ingrid (Journal article, 2017) -
"Poenget er at du gjer klasserommet til ein stad der det skjer meir dynamisk aktivitet" - lærarar sine erfaringar med omvendt undervisning som undervisningsdesign
Sekkingstad, Dorthea; Fossøy, Ingrid Karin (Chapter, 2020)Føremålet med denne studien er å få fram ny kunnskap om korleis lærarar erfarer og tek i bruk omvendt undervisning som undervisningsdesign. Empiri er henta inn gjennom fokusgruppeintervju med til saman 12 lærarar frå ... -
«Spør oss, vi vil bidra» – lærarar som lokomotiv for å fremje skuleutvikling – ein mogleg modell
Sekkingstad, Dorthea; Syse, Ingrid (Chapter; Peer reviewed, 2019)Yrkesfaglærarløftet er ei storstilt nasjonal satsing for å heve kompetansen til yrkesfaglærarar. Artikkelen byggjer på fokusgruppeintervju med studentar som har delteke på ei av vidareutdanningane i piloteringa av satsinga. ... -
Stad og stadutvikling
Longvanes, Leif Jostein; Bjørhusdal, Eli; Fossøy, Joar; Sekkingstad, Dorthea; Årethun, Torbjørn (Chapter, 2021) -
Use Of Facebook Group As Learning Arena - Experiences From A Higher Education Course In Law Education
Sekkingstad, Dorthea; Fossøy, Ingrid Karin; Bøyum, Borgtor (Peer reviewed; Journal article, 2020) -
Videotilbakemeldingar - har du først prøvd det, sluttar du ikkje
Sekkingstad, Dorthea (Others, 2023) -
Å bli sett pris på : ein studie av resultatløn som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen
Sekkingstad, Dorthea (Master thesis, 2008)Ein studie av resultatløn som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen Føremålet med denne studien har vore å undersøkja kva verknader resultatløn kan ha som motivasjonsfaktor for lærarar i grunnskulen. Gjennom ein ... -
Å ta i bruk omvend undervisning - korleis og kvifor
Sekkingstad, Dorthea; Fossøy, Ingrid Karin (Journal article, 2021)Den omvende undervisninga kan frigjera tid i klasserommet og gi lærarane eit større handlingsrom for å leggja til rette for ei elevsentrert undervisning. Ein studie tar for seg erfaringane til lærarar som har prøvd dette ... -
Øve, øve, jamt og trutt...Klasseleiing og profesjonsutvikling i praksisfeltet
Sekkingstad, Dorthea; Syse, Ingrid (Journal article, 2014)Lærarar vel å utvikla kompetansen sin som klasseleiar gjennom å arbeida med å byggja relasjonar til elevane og å leggja gode og tydelege strukturelle rammer kring læringsarbeidet. Ved å øva jamt og trutt opplever dei å bli ...