Forplikting er avgjerande
Chapter, Peer reviewed
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/2449107Utgivelsesdato
2016Metadata
Vis full innførselSamlinger
Originalversjon
I J. Amdam, R. Bergem & F. O. Båtevik (Red.), Offentleg sektor i endring: Fjordantologien 2016 (s. 206-219). Oslo: Universitetsforlaget. 10.18261/9788215027722-2016-13Sammendrag
Studien rettar seg mot lærarar som har delteke på skulebasert vidareutdanning i klasseleiing. Føremålet er å undersøkje kjenneteikn ved ei skulebasert vidareutdanning som lærarar meiner bidreg til eiga læring. Empiri er henta inn gjennom fokusgruppeintervju med to lærargrupper ved ein ungdomsskule eitt og eit halvt år etter avslutta vidareutdanning. Funna tyder på at det er fem sentrale kjenneteikn ved vidareutdanninga som bidreg til at lærarane opplever læring: Kollektiv deltaking, praksisnært innhald, mellomliggjande arbeid, at vidareutdanninga går over tid og forplikting. Hovudfunnet vårt er at forplikting ser ut til å vere det som knyter dei fire andre saman.