Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVik, Rebekka
dc.date.accessioned2023-10-24T13:16:35Z
dc.date.available2023-10-24T13:16:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3098457
dc.descriptionMaster i dramapedagogikk og anvendt teater. Høgskulen på Vestlandet, campus Bergenen_US
dc.description.abstractDenne masteroppgåva har vore eit bidrag til å undersøke korleis norsk barneteater skildrar tabubelagd tematikk, og har trekt fram faktorar som påverkar korleis tabubelagd tematikk vert skildra av norsk barneteater. Ved hjelp av teori, innsamla data og drøfting, fann eg svar på følgande problemstilling: Korleis skildrar norsk barneteater tabubelagd tematikk? For å sjå næmare på problemstillinga utforma eg også eit forskingsspørsmål: Kva påverkar korleis norsk barneteater skildrar tabubelagd tematikk? Denne studien er ein hermeneutisk-fenomenologisk studie, med eit kvalitativ-deduktivt forskingsdesign. Ved hjelp av ein analysemodell, basert på dramafagleg teori og teatersemiotikk, nytta eg framsyningsanalyse som forskingsmetode, og utførte framsyningsanalysar av tre barneteaterframsyningar i Bergen, i 2022 og 2023. Resultatet studien fann, var at ein mangel på kunnskap om barnepublikummet, og eit maktperspektiv påverkar korleis tabubelagd tematikk vert skildra i norsk barneteater. Maktperspektivet i norsk barneteater, kan ein sjå ved at både barnesyn, økonomi, og frykt hjå vaksne påverkar deira skildring av tabubelagd tematikk. Nokre framsyningar nyttar seg av humor som eit vernande lag, medan andre, skildrar tabubelagd tematikk på ein meir ufiltrert og verkelegheitsnær måte. Dei to ulike tilnærmingane til tabubelagd tematikk viser i kor ulik grad den tabubelagde tematikken vert teken på alvor. Mitt svar på problemstillinga, var difor at norsk barneteater skildrar tabubelagd tematikk, basert på eit maktperspektiven_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectdramapedagogikken_US
dc.subjectbarneteateren_US
dc.subjectbarnetragedieren_US
dc.subjectmaktperspektiven_US
dc.subjecttabuen_US
dc.titleNorske barnetragediar: Ein studie av norsk barneteater si skildring av tabubelagd tematikken_US
dc.title.alternativeNorwegian children`s tragedies: A study of Norwegian children's theatre's depiction of taboo themesen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeM120DR513en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal