Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBakke, Iselin Sande
dc.date.accessioned2023-09-19T07:53:20Z
dc.date.available2023-09-19T07:53:20Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3090288
dc.descriptionMGUSP550 Masteroppgave i spesialpedagogikk Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag 2023en_US
dc.description.abstractDenne masterstudien har sett på elevar på ungdomstrinn og føresette til elevar på ungdomstrinn sine opplevingar av lekser. Studiet forsøker å svare på og drøfte rundt følgjande problemstilling: Kva for opplevingar har elevar og føresette av lekser? Denne masteroppgåva har ikkje som føremål å finne svaret på om lekser er bra eller ikkje, men har retta fokus på heimen og dynamikken mellom føresette og elevar. I denne studien rettar ein blikket mot haldningar til lekser, motivasjon og viktigheit av lekser. Studien har forsøkt å sjå på dei ulike ledda av spørjeskjema i lys av ulik teoretisk grunnlag. Teori og forsking er tvitydig om lekser forbetrar læring eller ikkje, og meiningar blant elevar, føresette og lærar verkar å aldri samstemme, noko som også kjem fram av denne studien. Av opplæringslova og læreplanverket er ikkje lekser lovpålagt. Masterstudien har funne at elevar er negative til lekser, ønskjer mindre lekser, og er ikkje motiverte for å gjere dei. Elevane rapporterer heller ikkje at lekser som hensiktsmessig i fleire fag. Derimot er elevar og føresette einig om at matematikk er det viktigaste faget å arbeide med lekser i.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectLekseren_US
dc.subjectHoldningen_US
dc.titleElevar og føresette sine opplevingar av lekseren_US
dc.title.alternativePupils’ and parents’ experiences of homeworken_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeMGUSP550en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal