Show simple item record

dc.contributor.authorByrkjeland, Kristi Tolo
dc.date.accessioned2023-09-18T13:09:24Z
dc.date.available2023-09-18T13:09:24Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3090148
dc.descriptionMGBSP550 - Masteroppgåve i spesialpedagogikk Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag 2023en_US
dc.description.abstractDenne studien har undersøkt korleis lærarar handterer elevar med skulevegring på 5.-7. trinn. Formålet var å få breiare innsikt i kva skulevegring er, dei vanlegaste risikofaktorane, teikn på skulevegring og kva for tiltak lærarane gjer i arbeidet med å handtera skulevegring. Oppgåva skal vera med på å førebu meg og andre i skulen til å handtera elevar som vegrar seg for å gå på skulen. Metoden som vart nytta var eit kvalitativt forskingsdesign og semistrukturert intervju som datainnsamlingsverktøy. Informantane består av fira lærarar med erfaring med elevar med skulevegring. Dei er alle frå skular i Vestland. Datamaterialet består difor av fira transkriberte intervju. Analysen av datamaterialet tok utgangspunkt i ein innhaldsanalyse. Kunnskapsgrunnlaget er danna av relevant teori og forsking om skulevegring, samt teori og forsking rundt lærarar, elevar og skulen. Resultata frå forskingsprosjektet tyder på at informantane opplever at skulevegring er eit aukande problem og eit tema skulen ikkje har nok kunnskap om. Informantane kan mykje om teikn på skulevegring, men kan synast det er vanskeleg å skilja mellom skulk og skulevegring. Resultata viser at handtering av skulevegring er vanskeleg og krev ulike tilpassingar frå elev til elev. Både skulemiljø og skule-heim samarbeid er viktige faktorar i handteringa av skulevegring. Dersom skulevegringa ikkje blir handtert kan den få store faglege og sosiale konsekvensar.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectSkulevegringen_US
dc.subjectRisikofaktoreren_US
dc.subjectTiltaken_US
dc.titleLærarars handtering av skulevegringen_US
dc.title.alternativeTeachers handling of school refusalen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeMGBSP550en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal