Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorØvretun, Ingrid Elisabeth
dc.contributor.authorSand, Rikke Ovidia Moen
dc.date.accessioned2023-09-15T10:26:49Z
dc.date.available2023-09-15T10:26:49Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3089694
dc.description.abstractGjennom denne bacheloroppgåva har vi på bakgrunn av vårt engasjement for dei sårbare barna, valt å sjå på korleis den pedagogiske leiaren kan handle når det er mistanke om omsorgssvikt hjå barn i barnehagen. Med den lovpålagte meldeplikta i medvitet, ser vi det som viktig å sitje inne med fagleg kunnskap og kompetanse om emnet. Teksten tek føre seg forsking og refleksjon om kva signal ein kan sjå etter hjå barn og omsorgspersonar, verktøy ein kan nytte, korleis ein kan gå vidare med sine bekymringar og viktige element for å lukkast i eit tverrprofesjonelt samarbeid. Oppgåva er delt inn i teori, metode og empiri. Vi har nytta oss av kvalitative forskingsintervju, for å samle inn funn som er relevante i høve problemstillinga. Vidare består teksten av ei drøfting som knyt teori og empiri saman. Avslutningsvis har vi summert opp, og prøvd å svare på problemstillinga.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleVaksne som ser og torer å handleen_US
dc.title.alternativeAdults who see and dare to acten_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeBACH301en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal