Show simple item record

dc.contributor.authorHagen, Anna Emilie
dc.contributor.authorHellebust, Malene
dc.date.accessioned2022-07-08T08:19:50Z
dc.date.available2022-07-08T08:19:50Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3003800
dc.descriptionBACH301 Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfagen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleEn kvantitativ undersøkelse av rammeplanens betydning for barnehagelærereen_US
dc.title.alternativeA quantitative study about the importance of the Frameworks Plan for the Kindergarten teachersen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeBACH301en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal