Show simple item record

dc.contributor.authorVesterhus, Malin
dc.contributor.authorStøverstein, Julie
dc.date.accessioned2022-07-08T08:02:36Z
dc.date.available2022-07-08T08:02:36Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3003780
dc.descriptionBACH301 Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfagen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvordan arbeider pedagogisk leder med inkludering av barn med språkvansker i barnehagen?en_US
dc.title.alternativeHow does the pedagogical leader work with the inclusion of children with language difficulties in kindergarten?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeBACH301en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal