Show simple item record

dc.contributor.authorGundersen, Solveig Mellum
dc.contributor.authorSlettjord, Ida Hystad
dc.date.accessioned2022-06-29T08:13:15Z
dc.date.available2022-06-29T08:13:15Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3001470
dc.descriptionBACH301 Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfagen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBarnehagelæreres arbeid med barnelitteratur i minoritetsspråklige barns språkmiljø: En kvantitativ undersøkelseen_US
dc.title.alternativeKindergarten teachers use of children’s literature in language stimulant activities regarding minority speaking children’s second language development: A quantitative studyen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeBACH301en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal