Blar i Institutt for kunstfag på tittel
Viser treff 257-263 av 263
-
Å forske med kunsten kollaborativt i en fortellerforestillingsproduksjon
(Journal article; Peer reviewed, 2018)I denne artikkelen viser forskerne, som også er fortellere, hvordan de i utviklingen av sin egen fortellerforestilling forsket med kunsten. Artikkelforfatterne forsøker å vise en selvrefleksivitet og metodologisk bevissthet ... -
Å konstruere eit mangfaldsomgrep: Ein intervjustudie av fire musikklærarar i grunnskulen
(Master thesis, 2023)Dette er ei masteroppgåve i faget musikk ved Grunnskulelærarutdanning 5.-10., Høgskulen på Vestlandet. Oppgåva tek for seg temaet mangfald i musikkfaget, med eit fokus på korleis lærarar i grunnskulen konstruerer og ... -
Å modellere uten hender!: En undersøkelse av kunst og håndverkstudenters formgivningsprosess med digital 3D-modellering
(Master thesis, 2016-08-12)Digitale verktøy i undervisning er noe som er kommet for å bli. Det er behov for mer forskning på dette feltet, slik at bruken av digitale verktøy vil være med på å heve faget og dets innhold. Det må sørges for at integrering ... -
Å oppdage opplevinga av meg saman med deg: Ein kollektiv estetisk læreprosess
(Master thesis, 2020)Å oppdage opplevinga av meg saman med deg - ein kollektiv estetisk læreprosess er ei kunstnarisk forsking i kreative fag og læreprosessar. Utgangspunktet for forskinga er vår erfaring av at estetisk verksemd kan opne eit ... -
Å tenkje innanfor boksane: Ein orienteringsteknikk for nybegynnarar i noteopplæring
(Bachelor thesis, 2019) -
Å vere i musikken. Ein autoetnografisk studie på flyt i arbeidet med musikkskaping.
(Master thesis, 2021)Dette masterarbeidet byrja då eg og kollega Simon Kleppe Røskeland våren 2020 bestemte oss for å gjere eit større kunstnarleg samarbeid. Eg komponerte og han har skreiv tekstar til eit fonogram som me spelte inn med bandet ... -
Å «krysse» grensesoner: Et samarbeid mellom virksomhetene skole og kunst
(Master thesis, 2018)I mitt masterarbeid har jeg undersøkt styrker, svakheter, muligheter og trusler i et samarbeid mellom lærere og musikere på en skole som deltar i innovasjonsprosjektet «Skole og konsert – fra formidling til dialog» (DiSko). ...