Vis enkel innførsel

dc.contributor.advisorHaaland, May Britt
dc.date.accessioned2015-06-19T12:18:32Z
dc.date.available2015-06-19T12:18:32Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/285259
dc.descriptionGrunnskulelærar 1-7 PE369 Mai 2015nb_NO
dc.description.abstractKorleis oppfattar og handterer lærarar lesing som grunnleggande ferdigheit i naturfagundervisinga på mellomtrinnet? Som det kjem fram av problemstillinga, har eg tenkt å undersøkje korleis naturfaglærar arbeider med lesing som grunnleggande ferdigheit i naturfagundervisinga. Fokuset vil vere korleis lærarar vel å integrere lesing som grunnleggande ferdigheit i den praktiske naturfagundervisinga. For å avgrense omfanget av problemstillinga, vil merksemda bli retta mot naturfaglærar på mellomtrinnet.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectgrunnleggende ferdigheternb_NO
dc.subjectlesingnb_NO
dc.subjectnaturfagnb_NO
dc.subjectnaturfagsundervisningnb_NO
dc.subjectmellomtrinnetnb_NO
dc.titleLesing som grunnleggande ferdigheit i naturfag : ein kvalitativ studie av naturfaglærarar si forståing og integrering av lesing som grunnleggande ferdigheit i naturfagundervising på mellomtrinnetnb_NO
dc.title.alternativeReading as a basic skill in natural sciencenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber24nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel