dc.contributor.advisor | Haaland, May Britt | |
dc.date.accessioned | 2015-06-19T12:18:32Z | |
dc.date.available | 2015-06-19T12:18:32Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/285259 | |
dc.description | Grunnskulelærar 1-7
PE369
Mai 2015 | nb_NO |
dc.description.abstract | Korleis
oppfattar
og
handterer
lærarar
lesing
som
grunnleggande
ferdigheit
i
naturfagundervisinga
på
mellomtrinnet?
Som
det
kjem
fram
av
problemstillinga,
har
eg
tenkt
å
undersøkje
korleis
naturfaglærar
arbeider
med
lesing
som
grunnleggande
ferdigheit
i
naturfagundervisinga.
Fokuset
vil
vere
korleis
lærarar
vel
å
integrere
lesing
som
grunnleggande
ferdigheit
i
den
praktiske
naturfagundervisinga.
For
å
avgrense
omfanget
av
problemstillinga,
vil
merksemda
bli
retta
mot
naturfaglærar
på
mellomtrinnet. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.subject | grunnleggende ferdigheter | nb_NO |
dc.subject | lesing | nb_NO |
dc.subject | naturfag | nb_NO |
dc.subject | naturfagsundervisning | nb_NO |
dc.subject | mellomtrinnet | nb_NO |
dc.title | Lesing som grunnleggande ferdigheit i naturfag : ein kvalitativ studie av naturfaglærarar si forståing og integrering av lesing som grunnleggande ferdigheit i naturfagundervising på mellomtrinnet | nb_NO |
dc.title.alternative | Reading as a basic skill in natural science | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 24 | nb_NO |