Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTveit, Ingeborg Almeland
dc.date.accessioned2015-06-19T08:35:28Z
dc.date.available2015-06-19T08:35:28Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/285215
dc.descriptionGrunnskulelærar 5-10 PE379 Mai 2015nb_NO
dc.description.abstractUngdomstrinnssatsinga er eit omfattande tema, og krev ei avgrensing. I oppgåva har eg valt å fokusere på klasseleiing som del av skulebasert kompetanseutvikling. Utdanningsdirektoratet (2012:5) har delt klasseleiing inn i fire emne: støttande relasjonar, struktur og reglar, læringskultur og motivasjon og forventingar. I denne oppgåva har eg valt å konsentrere meg om tre av emna; støttande relasjonar, struktur og reglar og læringskultur. Alle fire emna innan klasseleiing er like viktige, men for å gå i djupna gjorde eg dette valet. Eg kom fram til denne problemstillinga: ”Kva erfaringar har lærarar som har delteke på ”Ungdomstrinn i utvikling” gjort med emnet klasseleiing, og korleis har dette påverka undervisninga deira?”nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectungdomstrinnsatsingnb_NO
dc.subjectungdomstrinn i utviklingnb_NO
dc.subjectklasseleiingnb_NO
dc.subjectstøttande relasjonarnb_NO
dc.subjectlæringskulturnb_NO
dc.subjectungdomstrinnetnb_NO
dc.subjectlærerenb_NO
dc.titleKlasseleiing ”Ungdomstrinn i utvikling” : ein kvalitativ studie av erfaringar lærarar har kring prosjektet ”Ungdomstrinn i utvikling” med fokus på klasseleiing.nb_NO
dc.title.alternativeClassroom Managementnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber28nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel