Klasseleiing ”Ungdomstrinn i utvikling” : ein kvalitativ studie av erfaringar lærarar har kring prosjektet ”Ungdomstrinn i utvikling” med fokus på klasseleiing.
dc.contributor.author | Tveit, Ingeborg Almeland | |
dc.date.accessioned | 2015-06-19T08:35:28Z | |
dc.date.available | 2015-06-19T08:35:28Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/285215 | |
dc.description | Grunnskulelærar 5-10 PE379 Mai 2015 | nb_NO |
dc.description.abstract | Ungdomstrinnssatsinga er eit omfattande tema, og krev ei avgrensing. I oppgåva har eg valt å fokusere på klasseleiing som del av skulebasert kompetanseutvikling. Utdanningsdirektoratet (2012:5) har delt klasseleiing inn i fire emne: støttande relasjonar, struktur og reglar, læringskultur og motivasjon og forventingar. I denne oppgåva har eg valt å konsentrere meg om tre av emna; støttande relasjonar, struktur og reglar og læringskultur. Alle fire emna innan klasseleiing er like viktige, men for å gå i djupna gjorde eg dette valet. Eg kom fram til denne problemstillinga: ”Kva erfaringar har lærarar som har delteke på ”Ungdomstrinn i utvikling” gjort med emnet klasseleiing, og korleis har dette påverka undervisninga deira?” | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.subject | ungdomstrinnsatsing | nb_NO |
dc.subject | ungdomstrinn i utvikling | nb_NO |
dc.subject | klasseleiing | nb_NO |
dc.subject | støttande relasjonar | nb_NO |
dc.subject | læringskultur | nb_NO |
dc.subject | ungdomstrinnet | nb_NO |
dc.subject | lærere | nb_NO |
dc.title | Klasseleiing ”Ungdomstrinn i utvikling” : ein kvalitativ studie av erfaringar lærarar har kring prosjektet ”Ungdomstrinn i utvikling” med fokus på klasseleiing. | nb_NO |
dc.title.alternative | Classroom Management | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 28 | nb_NO |