dc.contributor.author | Myklebust, Oda Kristine | |
dc.date.accessioned | 2015-06-18T09:47:43Z | |
dc.date.available | 2015-06-18T09:47:43Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/285185 | |
dc.description | Grunnskulelærarutdanning 5.-10.
PE379
Vår 2015 | nb_NO |
dc.description.abstract | Med denne oppgåva vil eg avdekke nokre ungdomsskulelærarar sitt syn på deira rolle i utdanningsvalprosessen til elevane, i lys av teori om utdannings- og yrkesval og ungdomen i det seinmoderne samfunnet. Eg søkjer å forstå kva som ligg til grunn for utøvinga av faget utdanningsval som skjer i skulen. På bakgrunn av dette har eg formulert følgjande problemstilling:
Kva syn har lærarar på eiga rolle som rettleiar i elevar sin utdannings- og yrkesvalprosess i ungdomsskulen, gjennom faget utdanningsval? | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.subject | utdanningsvalg | nb_NO |
dc.subject | yrkesvalg | nb_NO |
dc.subject | rettleiing | nb_NO |
dc.subject | veiledning | nb_NO |
dc.subject | lærere | nb_NO |
dc.title | ”Eg vil ikkje overvurdere mi eiga rolle” : om faget utdanningsval og læraren som rettleiar for elevane i det seinmoderne samfunnet | nb_NO |
dc.title.alternative | “I would not overestimate my own role” | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 27 | nb_NO |