”Eg vil ikkje overvurdere mi eiga rolle” : om faget utdanningsval og læraren som rettleiar for elevane i det seinmoderne samfunnet
Bachelor thesis
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/285185Utgivelsesdato
2015Metadata
Vis full innførselSamlinger
Sammendrag
Med denne oppgåva vil eg avdekke nokre ungdomsskulelærarar sitt syn på deira rolle i utdanningsvalprosessen til elevane, i lys av teori om utdannings- og yrkesval og ungdomen i det seinmoderne samfunnet. Eg søkjer å forstå kva som ligg til grunn for utøvinga av faget utdanningsval som skjer i skulen. På bakgrunn av dette har eg formulert følgjande problemstilling:
Kva syn har lærarar på eiga rolle som rettleiar i elevar sin utdannings- og yrkesvalprosess i ungdomsskulen, gjennom faget utdanningsval?
Beskrivelse
Grunnskulelærarutdanning 5.-10.
PE379
Vår 2015