Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRebni, Ole Einar
dc.date.accessioned2021-09-23T08:33:32Z
dc.date.available2021-09-23T08:33:32Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2780699
dc.descriptionMasteroppgåve i læring og undervisning Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett/Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfagen_US
dc.description.abstractFøremålet med denne masteroppgåva var å undersøke korleis programmering analogt (unplugged), kontra digitalt (plugged) påverkar elevar si evne til algoritmisk tenking og problemløysing i matematikk. Prosjektet har eit kvasi-eksperimentelt design der utvalet er 17 elevar på niande trinn. Deltakarane deltok i ein intervensjon, der det vart gjennomført eit undervisningsopplegg over to veker. Før intervensjonen vart elevane delte i to randomiserte grupper, der den eine gruppa jobba med programmering med digitale verktøy (plugged-gruppa), medan den andre gruppa jobba med programmering utan digitale verktøy (unplugged-gruppa). I forkant og i etterkant av intervensjonen gjennomførte elevane ein pre- og post-test, samt ein pre- og post-survey. Med utgangspunkt i forskingsspørsmålet: Korleis påverkar programmering analogt (unplugged) kontra digitalt (plugged) elevane si evne til algoritmisk tenking og problemløysing i matematikk?, vart kvantitative data innhenta utifrå ulike variablar som er sentrale innanfor teori kring algoritmisk tenking og problemløysing. Det vart også gjennomført observasjonar undervegs i intervensjonen som dannar eit grunnlag for drøftinga saman med talmateriale frå testane og survey. Utvalet i dette prosjektet er lite, og det vart difor vanskeleg å konkludere endeleg med dei funna som kom fram gjennom prosjektet. Ein kan likevel sjå nokre tendensar som kan vere spennande å forske vidare på. Dei mest sentrale tendensane er at elevane som programmerte plugged, hadde større framgang kring elementa kreativitet, samarbeid og logisk tenking.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titlePlugged og unplugged programmering i matematikk : Eit kvasieksperimenten_US
dc.title.alternativePlugged and unplugged programming in mathematics – a quasi-experimenten_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeMAS3-307en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal