De yngste barnas medvirkning i et relasjonelt perspektiv
dc.contributor.author | Hauge, Lena Bydal | |
dc.date.accessioned | 2015-02-23T10:30:57Z | |
dc.date.available | 2015-02-23T10:30:57Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/277062 | |
dc.description | Småbarnspedagogikk PE3-311 Mai 2014 | nb_NO |
dc.description.abstract | Jeg skal skrive om de yngste barna i barnehagen, og observere ett og toåringene. Min problemstilling lyder som følger: ”Hva kjennetegner de yngste barnas medvirkning når de er i samspill med personalet i barnehagen?”. Jeg vil belyse problemstillingen ved hjelp av disse forskningsspørsmålene: 1 Hvordan kommuniserer de yngste barna? 2 Hva kjennetegner et godt samspill i medvirkningssammenheng? 3 Hva kan være med på å forsterke/begrense medvirkning for de yngste barna? | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | medvirkning | nb_NO |
dc.subject | barnehage | nb_NO |
dc.subject | småbarnspedagogikk | nb_NO |
dc.subject | samspill | nb_NO |
dc.title | De yngste barnas medvirkning i et relasjonelt perspektiv | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 25 | nb_NO |