Show simple item record

dc.contributor.authorMalkenes, Frøydis
dc.contributor.authorKobbeltvedt, Stine Mjånes
dc.contributor.authorFjelland, Hildegunn Larssen
dc.date.accessioned2021-08-06T07:22:51Z
dc.date.available2021-08-06T07:22:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2766592
dc.descriptionBLUBACH 2020/2021 Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfagen_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHar du tid til meg? Korleis kan pedagogisk leiar arbeida for å oppdaga og følgja opp sårbare barn?en_US
dc.title.alternativeDo you have time for me? How can the kindergarten teacher work to discover and follow up vulnerable children?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeBLUBACHen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal