Show simple item record

dc.contributor.authorAndersen, Linn Lie
dc.contributor.authorLystad, Johan Kristoffer Espinoza
dc.date.accessioned2021-08-04T12:13:16Z
dc.date.available2021-08-04T12:13:16Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2766226
dc.descriptionBLUBACH Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfagen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title«Ein krenka sikkert mykje meir enn me trur at me gjer!» - Hvordan kan barnehagelæreren arbeide for å styrke bevisstheten rundt krenking av barn i barnehagen?en_US
dc.title.alternative«We might transgress a lot more than we think we do» - How can the kindergarden teacher work to raise awareness about transgression in the kindergarden?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeBLUBACHen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal