Show simple item record

dc.contributor.authorØren, Tini
dc.date.accessioned2021-08-04T12:01:01Z
dc.date.available2021-08-04T12:01:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2766218
dc.descriptionBLUBACH 2020/21 Fakultetet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Barnehagelærerutdanningen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvordan tilrettelegger og posisjonerer barnehagelæreren seg for barns frie lek?en_US
dc.title.alternativeHow does the kindergarten teacher facilitate and position themselves for children’s free play?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeBLUBACHen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal