Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorØren, Tini
dc.date.accessioned2021-08-04T12:01:01Z
dc.date.available2021-08-04T12:01:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2766218
dc.descriptionBLUBACH 2020/21 Fakultetet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Barnehagelærerutdanningen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvordan tilrettelegger og posisjonerer barnehagelæreren seg for barns frie lek?en_US
dc.title.alternativeHow does the kindergarten teacher facilitate and position themselves for children’s free play?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeBLUBACHen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal