dc.contributor.author | Øren, Tini | |
dc.date.accessioned | 2021-08-04T12:01:01Z | |
dc.date.available | 2021-08-04T12:01:01Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2766218 | |
dc.description | BLUBACH 2020/21
Fakultetet for lærerutdanning, kultur og idrett
Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag
Barnehagelærerutdanning | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvordan tilrettelegger og posisjonerer barnehagelæreren seg for barns frie lek? | en_US |
dc.title.alternative | How does the kindergarten teacher facilitate and position themselves for children’s free play? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.localcode | BLUBACH | en_US |