Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKlokkernes, Liljan
dc.date.accessioned2021-06-28T12:58:06Z
dc.date.available2021-06-28T12:58:06Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2761683
dc.descriptionMaster i læring og undervising Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett/Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag/MAS3-307 Innleveringsdato: 28.05.2021en_US
dc.description.abstractFøremålet med denne studien er å undersøke om, og korleis, skulebiblioteket blir brukt i leseopplæringa på mellomtrinnet. Lesing er ei viktig ferdigheit som skal lærast i skulen, og sidan skulebiblioteket ofte utgjer kjernen i skulen sitt lesemiljø, kan det vere ein viktig arena for leseopplæringa. Datamaterialet blei samla inn gjennom kvalitative intervju med seks lærarar. Hovudfunna syner at lærarane var positive til skulebiblioteket og meinte det hadde ei viktig rolle i leseopplæringa. Likevel nyttar dei skulebiblioteket i liten grad. Alle lærarane driv med systematisk leseopplæring, men dei legg lite vekt på å bruke sjølve bibliotekrommet i leseopplæringa. Dermed blir ikkje skulebiblioteket utnytta som den læringsarenaen det kunne vore. Nokre av grunnane til dette, kan vere at fleire av lærarane har lite utval bøker på skulebiblioteket, og at fleire har skulebibliotekar med låg stillingsprosent. Dette er viktige faktorar for at eit skulebibliotek skal fungere som ein læringsarena. I 2019 blei det foreslått å erstatte ordet «skulebibliotek» med «bibliotek» i den nye opplæringslova. Dette gjev kommunar fridom til å legge ned skulebibliotek, så lenge det finst eit anna bibliotektilbod i kommunen. Dette er det delte meiningar om. Alle lærarane meinte det ville blitt meir utfordrande å få teke i bruk biblioteket om det ikkje ligg på skuleområdet.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandet
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleBruk av skulebiblioteket i leseopplæring – Ei kvalitativ undersøking av lærarars perspektiv på rolla til skulebiblioteket i arbeidet med lesing på mellomtrinneten_US
dc.title.alternativeUsing the school library in reading instruction – A qualitative study of teachers’ perspectives on the role of school libraries in the work with reading for pupils in upper primary schoolen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.subject.nsiLeseopplæringen_US
dc.subject.nsimellomtrinneten_US
dc.subject.nsiskolebiblioteken_US
dc.subject.nsiskulebiblioteken_US
dc.source.pagenumber74en_US
dc.description.localcodeMAS3-307en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal