Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFørde, Kjell-Olav
dc.date.accessioned2021-02-09T09:11:39Z
dc.date.available2021-02-09T09:11:39Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2726784
dc.descriptionMaster i læring og undervisning Høgskulen på Vestlandet, Sogndal, avdeling for lærarutdanning og idrett. 01.12.20en_US
dc.description.abstractDenne studien undersøker korleis elevar opplever overgangen frå ungdomsskule til vidaregåande skule i matematikk. Det er fokus på å finne ut kva som skjer med elevane si forventning om meistring, korleis dei opplever lærar sine tilbakemeldingar og korleis dei opplever lærar sitt arbeid med læringsstrategiar. Det vil bli sett på om det kan vere samanhengar mellom korleis elevane opplever lærar sine tilbakemeldingar og forventning om meistring i vidaregåande skule. Vidare vil det og bli sett på om det er samanhengar mellom lærar sitt fokus på læringsstrategiar og forventning om meistring. Studien tek utgangspunkt i datamateriale samla inn frå ei repetert spørjeundersøking blant 172 elevar frå ulike tettstader i gamle Sogn og Fjordane fylke. Det er konstruert tre måleinstrument utifrå spørjeundersøkinga. Desse måler elevane si forventning om meistring (MF), elevane si oppleving av lærar sine tilbakemeldingar (LTB) og elevane si oppleving av lærar sitt fokus på læringsstrategiar (LFS). Målingar er gjort når elevane gjekk i ungdomsskulen, og når dei hadde begynt i vidaregåande skule 5-6 månader seinare. Datamaterialet er analysert med bruk av statistiske analysemetodar som korrelasjonsanalysar, ttestar og multippel regresjon. Resultata viser at elevane som vel yrkesfag på vidaregåande opplever overgangen til vidaregåande skule meir positivt enn dei som vel studieførebuande program. Elevane som vel yrkesfag får ein auke i forventning om meistring i matematikk, medan dei som vel studieførebuande program får ein minke i forventning om meistring. Analysane syner vidare at det kan vere ein samanheng både mellom korleis elevane opplever lærar sitt arbeid med tilbakemeldingar og lærar sitt fokus på læringsstrategiar med forventning om meistring i vidaregåande skule.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandet
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectUngdomsskuleen_US
dc.subjectvidaregåande skuleen_US
dc.subjectovergangen_US
dc.subjectmatematikken_US
dc.subjectforventning om meistringen_US
dc.subjecttilbakemeldingaren_US
dc.subjectlæringsstrategiaren_US
dc.titleElevar si oppleving av matematikk i overgangen frå ungdomsskule til vidaregåande skuleen_US
dc.title.alternativeStudents’ experiences of mathematics in the transition from secondary school to upper secondary schoolen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber81en_US
dc.description.localcode203 MAS3en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal