Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHolo, Odd-Eivind
dc.date.accessioned2020-08-03T10:41:36Z
dc.date.available2020-08-03T10:41:36Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2670640
dc.descriptionMaster i læring og undervising Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag 15.05.2020en_US
dc.description.abstractI denne undersøkinga har eg undersøkt omgrepet djupnelæring i fagfornyingskonteksten og vist korleis dette blir forstått på ulikt vis av personar med makt og innflyting innanfor skule og utdanning. Datagrunnlaget består av åtte kronikkar frå Morgenbladet i 2018 og 2019, ein debatt som føregjekk rett i forkant av lanseringa av læreplanreforma fagfornyinga. Ved hjelp av metodologiske prinsipp frå idéanalyse, abduktiv tenking og retorikkanalyse har eg analysert forfattarane sine forståingar av kva djupnelæring er og bør vere. Eg har funne at debatten om djupnelæring kan kategoriserast i fire underdebattar: Om kva djupnelæring er, korleis djupnelæring skal praktiserast, kven som er legitime premissleverandørar og kvifor ein skal drive djupnelæring. Ved å løfte opp sentrale poeng innanfor desse underdebattane og drøfte dei i lys av teoretisk djupnelæringslitteratur, policydokument og anna relevant fagstoff har eg funne at omgrepet blir debattert i hovudsak frå to perspektiv: 1) Perspektiv som har grunnlag i den internasjonale forskingsdiskursen. 2) Perspektiv som har grunnlag i personlege meiningar og erfaringar, dessutan popularisert litteratur om djupnelæring. At samfunnsdebatten har utgangpunkt i ulike perspektiv gjer at omgrepsbruken peikar i ulike retningar. Dette gjer at relevansen av og innhaldet i omgrepet blir oppfatta som utydeleg og upresis, og det kan gi utfordringar for samhandlinga mellom myndigheitene og praksisfeltet. Det kan og føre til vanskar for dei som skal gjere det abstrakte omgrepet om til konkret undervisning.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandet
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectDjupnelæringen_US
dc.subjectdybdelæringen_US
dc.subjectperspektiven_US
dc.subjectfagfornyingaen_US
dc.subjectfagfornyelsenen_US
dc.subjectoverflatelæringen_US
dc.titlePerspektiv på djupnelæring: ein analyse av korleis djupnelæringsomgrepet blir brukt i ein sentral mediedebatt før fagfornyingaen_US
dc.title.alternativePerspectives on deep learning: An analysis of how the concept of deep learning appears in a media-debate prior to the renewal of the national curriculumen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber101en_US
dc.description.localcodeMAS3-307en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal