Show simple item record

dc.contributor.authorFjell, Silje Marie Karlgren
dc.date.accessioned2020-07-01T07:27:33Z
dc.date.available2020-07-01T07:27:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2660201
dc.descriptionGBPEL412 Høgskulen på Vestlandet, avdeling Bergen, grunnskolelærerutdanning 1-7 Innleveringsdato: 02.06.2020en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvordan kan man som lærer tilrettelegge for barn med ADHD i klasserommet?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.source.pagenumber35en_US
dc.description.localcodeGBPEL412en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal