Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFjell, Silje Marie Karlgren
dc.date.accessioned2020-07-01T07:27:33Z
dc.date.available2020-07-01T07:27:33Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2660201
dc.descriptionGBPEL412 Høgskulen på Vestlandet, avdeling Bergen, grunnskolelærerutdanning 1-7 Innleveringsdato: 02.06.2020en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvordan kan man som lærer tilrettelegge for barn med ADHD i klasserommet?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.source.pagenumber35en_US
dc.description.localcodeGBPEL412en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal