Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKyrkjebø, Dagrun
dc.contributor.authorHusabø, Eivind Standal
dc.contributor.authorSande, Joar
dc.date.accessioned2020-05-20T08:19:19Z
dc.date.available2020-05-20T08:19:19Z
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.isbn978-82-93677-12-3
dc.identifier.issn2535-8103
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2655087
dc.description.abstractLæringsutbyttebeskrivelsar frå nasjonalt kvalifikasjonsrammeverk for livslang læring seier at studentane skal kjenne til nytenking, entreprenørskap og innovasjonsprosessar. HVL arrangerer i samarbeid med Ungt Entreprenørskap tverrfagleg innovasjonscamp for sjukepleie- og ingeniørstudentar årleg. Evalueringsstudien viser at studentane manglar ei felles forståing for omgrepet innovasjon og at det tverrfaglege samarbeidet vert utfordra ved manglande kjennskap til den andre profesjonen sin kompetanse. Studentane erfarte også at oppdraga var for lite opne og at dei ikkje vart utfordra nok på kreativ tenking. Av gode erfaringar nemner studentane at tverrfagleg samarbeid var positivt, og at det å få høve til å arbeide kreativt var noko som dei sette stor pris på. Erfaringar frå evalueringsstudien er med på å forme arbeidet vidare med innovasjonscampen.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.relation.ispartofseriesHVL - Rapport;1/2020
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectinnovasjonen_US
dc.subjectentreprenørskapen_US
dc.subjecthøgare utdanningen_US
dc.subjectpedagogisk modellen_US
dc.subjectsjukepleieen_US
dc.subjectingeniøren_US
dc.subjectsykepleieen_US
dc.subjecthøyere utdanningen_US
dc.titleTverrfagleg innovasjonscamp for ingeniør- og sjukepleiestudentar ved campus Førdeen_US
dc.typeReporten_US
dc.source.pagenumber33en_US
dc.identifier.cristin1812938


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal