dc.contributor.author | Grønsdal, Ingrid | |
dc.contributor.author | Borgenvik, Katrine | |
dc.contributor.author | Fjellanger, Liv Ingrid | |
dc.contributor.author | Aksnes, Kirsti | |
dc.contributor.author | Hansen, Hannah | |
dc.contributor.author | Espeland, Åsmund | |
dc.contributor.author | Vangsnes, Vigdis | |
dc.contributor.author | Espeland, Magne | |
dc.date.accessioned | 2020-01-03T09:04:20Z | |
dc.date.available | 2020-01-03T09:04:20Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.isbn | 9788293677093 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2634709 | |
dc.description | DigiSus, Prosjektrapport 1: Tilstandsrapport. Case-rapport 2019/2 | nb_NO |
dc.description.abstract | Prosjektet “Utvikling av berekraftige praksisar for digital teknologibruk innan språk og estetiske fag i barnehagen” (2017- 2020) forkorta til DigiSus1, er eit kompetanseutviklingsprosjekt som er finansiert av Norges Forskningsråd. Det involverer åtte barnehagar i to kommunar, Tysnes og Stord og barnehagelærarutdanninga og forskarmiljøet ved CASE-senteret på Høgskulen på Vestlandet, campus Stord. I DigiSus har ein som mål å introdusera og utvikla eit balansert leike- og læringsmiljø i barnehagar, der sansebasert digital teknologi blir utforska i lag med eksisterande skjermbasert teknologi. Dette skal i første omgang utviklast i form av eit sanserom for estetiske uttrykk og språkarbeid. Dette opplevings- og læringsmiljøet (sanserommet) skal utformast i eit samarbeid mellom barnehagepersonalet og forskargruppa, og blir prøvd ut i barnehagane i løpet av prosjektperioden. På sikt vil ein i prosjektet utvikla og etablera eit kompetanserammeverk for barnehagelærarar og tilsette ved barnehagelærarutdanninga knytt til å implementera og evaluera berekraftige digitale praksisar (BDP) som støttar opp om barn sine språklege og estetiske leike- og læringsprosessar i barnehagen. Prosjektet er bygd opp med ein kartleggingsfase (haust 2017) ein utviklingsfase (2018-2019) og ein evaluering- og implementeringsfase (2020). Denne rapporten viser vår analyse av intervju gjort blant tilsette i åtte prosjektbarnehagar på Tysnes og Stord i løpet av kartleggingsfasen hausten 2017. | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Digital kompetanse i arbeid med språk og estetiske fag i barnehagen: Dei vaksne sitt perspektiv | nb_NO |
dc.type | Report | nb_NO |
dc.relation.project | Norges Forskningsråd 270761 | nb_NO |