Show simple item record

dc.contributor.authorVatland, Jan Erik
dc.date.accessioned2019-11-22T09:46:58Z
dc.date.available2019-11-22T09:46:58Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2630006
dc.descriptionPedagogikk og elevkunnskap, 2b 5-10 Stord/Høgskulen på Vestlandet/Grunnskolelærerutdanning 5–10nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskolen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvilke erfaringer har lærere gjort seg med omvendt undervisning?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.description.localcodeLU2-PEL415nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal