Show simple item record

dc.contributor.authorKidane, Feven Sahle
dc.date.accessioned2019-10-03T12:25:25Z
dc.date.available2019-10-03T12:25:25Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2620092
dc.descriptionBLUBACH 2018/19 Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Barnehagelærerutdanning Innleveringsdato:30.05.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvordan foreldresamarbeid oppleves av foreldre med minoritetsbakgrunn i barnehagennb_NO
dc.title.alternativeHow parenting cooperation is experienced by parents with minority background in kindergartennb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber32nb_NO
dc.description.localcodeBLUBACHnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal