Hvordan skape en meningsfull litterær samtale? : En kvalitativ undersøkelse om hvordan lærere på ungdomstrinnet opplever den litterære samtalen som meningsfull.
dc.contributor.author | Stenevik, Tine Rossi | |
dc.date.accessioned | 2019-08-15T11:40:07Z | |
dc.date.available | 2019-08-15T11:40:07Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2608496 | |
dc.description | GLU 5-10 GUPEL412: Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking Innleveringsdato: 03.06.19 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvordan skape en meningsfull litterær samtale? : En kvalitativ undersøkelse om hvordan lærere på ungdomstrinnet opplever den litterære samtalen som meningsfull. | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 36 | nb_NO |
dc.description.localcode | GUPEL412 | nb_NO |