Show simple item record

dc.contributor.authorStenevik, Tine Rossi
dc.date.accessioned2019-08-15T11:40:07Z
dc.date.available2019-08-15T11:40:07Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2608496
dc.descriptionGLU 5-10 GUPEL412: Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking Innleveringsdato: 03.06.19nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvordan skape en meningsfull litterær samtale? : En kvalitativ undersøkelse om hvordan lærere på ungdomstrinnet opplever den litterære samtalen som meningsfull.nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber36nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal