dc.contributor.author | Walle, Alexandra Litleskare | |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T07:24:24Z | |
dc.date.available | 2019-07-23T07:24:24Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606246 | |
dc.description | GUPEL412 - Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kunst og idrett (FLKI), Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.Juni.2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Historiebevissthet på ungdomstrinnet : Et kvalitativt studie av hvordan lærebøker i historie for 9. trinn legger til rette for elevenes utvikling av historiebevissthet | nb_NO |
dc.title.alternative | Historical awareness for the secondary school : A qualitative study on how history textbooks for 9th grade seek to develop the pupil's historical awareness | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 35 | nb_NO |
dc.description.localcode | GUPEL412 | nb_NO |