Show simple item record

dc.contributor.authorRørvik, Bodil Taule
dc.date.accessioned2019-07-23T07:12:36Z
dc.date.available2019-07-23T07:12:36Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606235
dc.descriptionGUPEL412 Bacheloroppgåve, vitskapsteori og forskingsmetode Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.19nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTanzanianske lærarar sitt syn på bruk og påverknad av fysisk straff i skulennb_NO
dc.title.alternativeTanzanian teachers´ own view on their use and impact of corporal punishment in schoolnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber45nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal