Show simple item record

dc.contributor.authorRong, Lydia Karina Sandøy
dc.date.accessioned2019-07-23T07:11:00Z
dc.date.available2019-07-23T07:11:00Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606234
dc.descriptionGUPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag 03.06.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLærerrollen i et oppdragerperspektivnb_NO
dc.title.alternativeThe Teacher’s Role in an Educational Perspectivenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber28nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal