dc.contributor.author | Rong, Lydia Karina Sandøy | |
dc.date.accessioned | 2019-07-23T07:11:00Z | |
dc.date.available | 2019-07-23T07:11:00Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2606234 | |
dc.description | GUPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag 03.06.2019 | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | nb_NO |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Lærerrollen i et oppdragerperspektiv | nb_NO |
dc.title.alternative | The Teacher’s Role in an Educational Perspective | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 28 | nb_NO |
dc.description.localcode | GUPEL412 | nb_NO |