Show simple item record

dc.contributor.authorSørensen, Lovise Alexandra Sinnes
dc.date.accessioned2019-07-23T07:06:16Z
dc.date.available2019-07-23T07:06:16Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606229
dc.descriptionGUPEL412, Grunnskolelærerutdanningen 5-10 Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett (FLKI), institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.19nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleLeseopplæring for hørselshemmede etter den første leseopplæringennb_NO
dc.title.alternativeTeaching of reading skills for hearing impaired after the first teaching of reading skillsnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber35nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal