Show simple item record

dc.contributor.authorSkyberg, Lisa
dc.date.accessioned2019-07-23T07:02:19Z
dc.date.available2019-07-23T07:02:19Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606226
dc.descriptionGUPEL412 Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag Innleveringsdato: 03.06.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDybdelæring: Økt læring - eller bare et «nytt» begrep?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber37nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal