Show simple item record

dc.contributor.authorKirkeli, Jo Thornton
dc.date.accessioned2019-07-23T06:49:48Z
dc.date.available2019-07-23T06:49:48Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606219
dc.descriptionGLU5-10: GUPEL412 Fakultet for lærerutdanning, kultur og idrett ved HVL Bergen Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag. Innleveringsdato: 03.Juni 2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleDybdelæring som endringsforslag for fremtidens skolenb_NO
dc.title.alternativeDeep Learning as an element of change in the school of the futurenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber53nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal