Show simple item record

dc.contributor.authorAune, Una Fadum
dc.date.accessioned2019-07-23T05:56:19Z
dc.date.available2019-07-23T05:56:19Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2606193
dc.descriptionGUPEL412: Bacheloroppgave, vitenskapsteori og forskningsmetode Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI): Institutt for kunstfag Innleveringsdato: 1.juni.2019nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherHøgskulen på Vestlandetnb_NO
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title«Musikkfaget i et tverrfaglig perspektiv» - Tre læreres syn på bruken av, og mulighetene ved, musikk tverrfaglignb_NO
dc.title.alternative«Music as a subject with an interdisciplinary perspective» - The use and possibilities of music as an interdisciplinary subject from three teachers point of viewnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber34nb_NO
dc.description.localcodeGUPEL412nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal